INCOMPANY
MIDDAG
(13.00 - 17.00 uur)
INCOMPANY
DAG
(09.00 - 16.00 uur)
Bij jou op locatie


INCLUSIEF:

Maximaal 20 deelnemers per workshop
Voorbespreking met de opdrachtgever
Reiskosten (tot 50 km. retour)
PDF-samenvatting voor de deelnemers
10% korting op (eventueel) een gerelateerd adviesgesprek

OPTIES:

Certificaat van deelname (€5,- per deelnemer)
Evaluatiegesprek met de opdrachtgever (plusminus 1 uur: €75,-)
Geprinte en gebonden samenvatting voor de deelnemers (€7,50- per exemplaar)
Workshop op een externe locatie (prijs afhankelijk van aantal deelnemers)
Workshop verspreid over meerdere dagen (prijs op aanvraag)
© iWords.nl | 2010 - 2015
• Tekstschrijven
• Vormgeving
• Communicatieadvies
• Workshops
Pyloon 16
6641 MT  Beuningen
06 - 33 44 86 55
mitch@iwords.nl
'Het was een leuke, interactieve workshop.

Het is interessant om stil te staan bij de manier waarop jij zelf en anderen communiceren, maar ook de verschillende communicatiestijlen en -uitingen. Het is leuk om te zien dat je na de workshop meer bewust bent van de manier waarop je communiceert, verbaal en non-verbaal.
Maar ook wat je ongewild uitstraalt door verborgen communicatie. En wat dat betekent?

Volg de workshop en dan wordt dat snel duidelijk!'
"Voor mij als deelnemer was het vooral heel leerzaam om nog eens geconfronteerd te worden met de manier waarop je communiceert.
Vooral de onbewuste boodschappen de je daarbij tegelijkertijd uitzendt, openden mijn ogen.

Het was prettig om naar je te kijken en naar je te luisteren. Je wist de aandacht goed vast te houden, hebt een aangename manier van doen en had interessante thema’s waarmee je ons wist te inspireren."
"Waardevolle workshop over communicatie met een accent op overbodige en verborgen communicatie."
DEELNEMERS AAN HET WOORD
COMMUNICATIE WORKSHOP OP MAAT
INCOMPANY       DIRECT TOEPASBAAR      INTERACTIEF
Enig idee wat verborgen communicatie is? Of nontent?
En wat is eigenlijk nommunicatie?

In deze incompany workshop zet je jezelf en je team weer op scherp.
Aan de hand van voorbeelden uit je eigen bedrijf leer je wat jouw doelgroep leest, hoort en ziet en hoe dit het succes van je boodschap beïnvloed.
























WAT HEBBEN DE DEELNEMERS (EN DE OPDRACHTGEVER) ER AAN?

De deelnemers weten na afloop van de workshop o.a. hoe je effectiever kunt communiceren met je doelgroep, hoe je valkuilen kunt herkennen en vermijden in bijvoorbeeld e-mailverkeer en natuurlijk wat de absolute basis van communicatie is.

Met deze opgedane (en toegepaste) kennis, kan overbodige en verkeerde communicatie worden voorkomen.
Dit bespaart tijd en daarmee natuurlijk geld.

Betere communicatie leidt tot betere (en snellere) resulaten, een betere relatie tussen de boodschapper en de ontvanger (klant, collega etc.) en daarmee minder stress en een betere werksfeer.