Oswin Geuskens
Operationeel Manager

Dierentehuis Arnhem e.o.
"Zijn manier van verder denken en het van daaruit
komen met goede adviezen, maakt dat het zo
plezierig werken is met Mitch.

In korte tijd hebben wij dankzij zijn hulp grote
stappen kunnen maken."
Rob van Ittersum
Bestuurslid

Dierentehuis Arnhem e.o.
"Mitch heeft ons de ogen doen openen om onze
communicatieve uitingen op te frissen en meer
aansprekend en persooblijk te maken

Wij krijgen nu meer en positievere aandacht!"
© iWords.nl | 2010 - 2015
• Tekstschrijven
• Vormgeving
• Communicatieadvies
• Workshops
Pyloon 16
6641 MT  Beuningen
06 - 33 44 86 55
mitch@iwords.nl
Om beter met je doelgroep te communiceren, heb je soms al genoeg aan een
rijtje solide en doelgerichte adviezen.


BLINDE VLEKKEN

Je doelgroep ziet jouw onderneming anders dan jijzelf. Dat is logisch, want jij weet
precies hoe de boel werkt, maar je (potentiƫle) klanten waarschijnlijk niet.

Vaak zie je dan wat zaken over het hoofd die jou gewoon niet opvallen. Maar je
doelgroep ziet dit wel en kan zich daar mogelijk aan storen.

Ik geef je advies over juist die zaken waar je doelgroep tegenaan loopt. Soms zijn
dat details, soms zaken die je simpelweg omzet kosten.

Op verzoek ga ik natuurlijk de diepte in om alle communicatie binnen en buiten
je onderneming glad te strijken.
Maar hieronder zie je alvast een paar onderwerpen waar de communicatie
regelmatig scheef loopt.

E-mails naar collega's en klanten
De inrichting en uitstraling van je website
Kleurgebruik in je huisstijl
Presentaties (bijvoorbeeld PowerPoint)
Afhandeling van klachten
De schrijfstijl (online en offline taalgebruik)
Nieuwsbrieven
Gebruik van afbeeldingen (bijvoorbeeld personeelsfoto's op je website)
De uitstraling van je ontvangstruimte


VERBORGEN COMMUNICATIE

Omdat niet alle communicatie duidelijk herkenbaar is als communicatie, is het
vaak moeilijk om aan te wijzen waar het precies mis loopt.

Ik help je daarbij en laat je zien op welke punten in je communicatiestijl je een
snelle winst kunt behalen.

WAAR WIL JE MEER OVER WETEN?